سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا دین اسلام و مذهب شیعه را انتخاب کردم ؟
قالب وبلاگ

متن شبهه :

لذت الله؟
آیا عمل تنبیه خداوند از رحمت اوست یا از هدایت کردن و یا نکردن مستبدانه وی ؟

پاســـخ ؛ به همراه افشای مغالطه ی اسلام ستیزان :

1. رحمت خداوند همه ی جهان را فراگرفته است. لیکن برخی انسانها خود از راه هدایت جدا می شود و بدکرداری پیشه می کنند. این افراد واکنش اعمال خود را می بینند. در واقع عذاب جهنم نتیجه ی اعمال انسانها است. (سوره 99 آیه 8 ؛ سوره 10 آیه 27) این یک قانون طبیعی است. هر کنشی واکنشی دارد. هر عملی عکس العملی دارد. گناه هم از این قانون مستثنی نیست. (توضیحات بیشتر : کلیک)

2. مغالطه ای که در متن شبه وجود دارد این است که شبهه افکن طوری وانمود کرده است که هدایت یا عدم هدایت، ناشی از استبداد خداوند است !!! در حالیکه خداوند راه هدایت را بر همگان باز گذاشته است. اگر کسی خواهان هدایت باشد، خدا او را هدایت می کند و اگر کسی خواهان آن نباشد؛ خدا هم بر خواست او مهر تأیید می زند و او را در گمراهی رها می کند تا گمراه تر شود. خداوند سرنوشت هیچ کس را عوض نمی کند مگر اینکه خود آن شخص به سود خود یا به ضرر خود کاری انجام دهد. (سوره 8 آیه 53 ؛ سوره 13 آیه 11) (توضیحات بیشتر : کلیک)


[ یکشنبه 92/10/29 ] [ 10:18 صبح ] [ Smuslim ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم ، در پی جبران گذشته ام ، در این تارنما بیان خواهم کرد که چرا به اسلام بازگشتم ؟ چرا مذهب شیعه را انتخاب کردم ؟ بدین امید که پروردگارم قلم عفو بر گذشته ام بکشد .
امکانات وب