سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا دین اسلام و مذهب شیعه را انتخاب کردم ؟
قالب وبلاگ

متن شبهه :

 حلقه بینهایت (تسلسل).
(سوره 26 آیه 192-195-196) میگوید “این (قرآن) وحیست از طرف خداوند… به زبان عربی و این (قرآن) در نوشته های (پیامبران) قبلی نیز هست. حال بادانستن اینکه انجیل و تورات به زبان عبری و یونانی نوشته شده است. چطور یک کتابعربی میتواند در آن کتابهای غیر عربی آمده باشد؟ علاوه بر این اگر این قرآن در آنکتابها گنجانده شده است، همین (سوره 26 آیه 192-195-196) نیز باید در آن کتابهاباشد، بنابر این آن کتابها نیز باید در کتابهای قبلی همین سوره را داشته باشند وهمینگونه به یک حلقه بینهایت و تسلسل میرسیم.

پاســــــــخ :

می بینیم که دشمنان اسلام از سر ناتوانی به "هذیان گویی" افتاده و دچار "اختلالات ذهنی" شده اند.

سوره 26 آیه 192- 195 می فرماید که قرآن وحی است از جانب پرودگار برای هدایت جهانیان ، که خداوند این وحی را به زبان عربی بر قلب تو نازل نمود.

و این مسئله یعنی " نزولِ قرآنِ هدایتگر که بر قلب پیامبر آخرالزمان " در کتب انبیای پیشین نیز آمده است. یعنی همه پیامبران بر این امر بشارت داده اند. نه اینکه حرف به حرف قرآن در تورات و انجیل آمده باشد. مسئله تسلسل هم مربوط به وقتی که است که " حرف به حرف " قرآن در تورات و انجیل و ... آمده باشد، در حالیکه اینطور نیست. بلکه بشارت و وصف قرآن و پیامبر آخرالزمان، در کتب آسمانی پیشین آمده است. نشان به آن نشانی که در آیه 197 همین سوره می فرماید که علمای بنی اسرائیل از این مسئله آگاهند. آیه 157 اعراف هم می گوید که وصف حال و بشارت به پیامبر خاتم و سخنانی که بر زبان جاری می کند در تورات و انجیل آمده است.

سوره 26 آیه 192-197 :

و راستى که این [قرآن‏] وحى پروردگار جهانیان است. که روح الامین [روح القدس : جبرئیل] آن را بر قلبت نازل کرد، تا از [جمله‏] هشداردهندگان باشى ، به زبان عربى روشن، و [وصفِ‏] آن در کتابهاى پیشینیان آمده است. آیا براى آنان، این خود دلیلى روشن نیست که علماى بنى اسرائیل از آن اطّلاع دارند؟



[ یکشنبه 92/10/22 ] [ 2:14 عصر ] [ Smuslim ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم ، در پی جبران گذشته ام ، در این تارنما بیان خواهم کرد که چرا به اسلام بازگشتم ؟ چرا مذهب شیعه را انتخاب کردم ؟ بدین امید که پروردگارم قلم عفو بر گذشته ام بکشد .
امکانات وب