سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا دین اسلام و مذهب شیعه را انتخاب کردم ؟
قالب وبلاگ

متن شبهه :

در مورد روش ایجاد زمین و آسمان قرآن یکجا میگوید که آنها از هم جدا بودند و بعد به هم گرویدند (سوره 41 آیه 11) اما در (سوره 21 آیه 30) میگویند که آنها ابتدا یکی بودند و بعداً از یکدیگر جدا شدند. 

پاسخ :

شگفتا ! اولاً دشمنان اسلام چگونه و با چه جرئتی این طوری ترجمه آیات را عوض می کنند! ثانیاً اینکه کجای این دو آیه با هم تناقض دارند ؟؟؟؟؟؟

آیه اول می گوید که آسمان در ابتدا به صورت دود بود و سپس خداوند هم آسمانها و هم زمین را به حرکت واداشت.

آیه دوم می گوید که آسمانها و زمین در ابتدا یکپارچه بودند و سپس در اثر انفجار از هم جدا شدند. (بر اساس ایه اول پس از این انفجار ، اسمانها به شکل دود درآمدند.) 

حال به راستی کجای این ایات اشتباه و متناقض هستند ؟؟؟؟؟ 

سوره 41 آیه 11 :

ثمُ‏َّ اسْتَوَى إِلىَ السَّمَاءِ وَ هِىَ دُخَانٌ فَقَالَ لهََا وَ لِلْأَرْضِ ائْتِیَا طَوْعًا أَوْ کَرْهًا قَالَتَا أَتَیْنَا طَائعِین‏

سپس آهنگِ آسمان نمود، و آن بخار (دود) بود. پس به آسمان و به زمین فرمود: «خواسته یا ناخواسته حرکت کنید.» آن دو گفتند: «فرمان‏بردار آمدیم.»

سوره 21 آیه 30 :

أَ وَ لَمْ یَرَ الَّذِینَ کَفَرُواْ أَنَّ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ کَانَتَا رَتْقًا فَفَتَقْنَاهُمَا وَ جَعَلْنَا مِنَ الْمَاءِ کلُ‏َّ شىَ‏ْءٍ حَىّ‏ٍ أَ فَلَا یُؤْمِنُون‏

آیا کسانى که کفر ورزیدند ندانستند که آسمانها و زمین هر دو به هم پیوسته بودند، و ما آن دو را از هم جدا ساختیم (انفجار، متلاشی شدن)، و هر چیز زنده‏اى را از آب پدید آوردیم؟ آیا [باز هم‏] ایمان نمى‏آورند.

 


[ جمعه 92/9/29 ] [ 4:35 عصر ] [ Smuslim ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم ، در پی جبران گذشته ام ، در این تارنما بیان خواهم کرد که چرا به اسلام بازگشتم ؟ چرا مذهب شیعه را انتخاب کردم ؟ بدین امید که پروردگارم قلم عفو بر گذشته ام بکشد .
امکانات وب