چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ مريم 

من رو دعوت مي كنيد به بحث علمي!!! خيلي متاسفم فردي مثل شما اين بيشنهاد را مي دهد كسي كه هنوز نمي داند بحث علمي يعني جه!!!!!!

آقاي محترم اين روايت را ناقص و طبق معمول قيجي شده نوشتيد كه دو دليل مي توان ازش براورد كرد

1) اهل تحقيق نيستيد و اكتفا مي كنيد به كپي پست و حرفاي ديكران

2) مغرض هستيد و سعي داريد با هر خشتي از غرق جهالت رها شويد

اين روايت دعواي حضرت عباس و علي است كه براي قضاوت و بازم تكرار مي كنم براي قضاوت به نزد حضرت عمر رفته بودند و در حضور حضرت عمر، حضرت عباس به حضرت علي اين القاب را نسبت مي دهند و بعد حضرت عمر رو به سوي حضرت علي مي كنند و مي فرمايند شما هم وقتي ابوبكر به خلافت رسيد اين القاب را به ايشان نسبت داديد كه منظور اينكه نه اين القاب در حق شما صحت دارد و نه در حق ابوبكر و نه در حق اينجانب

اما كفتم كه شما مغرض هستيد دينان مغرض هست هيج خرده اي هم به شما نمي توان كرفت

نانتان را بخوريد شما را جه آخرت!!

متاسفم كه جندي از وقتم را اينجا تلف كردم

پاسخ

سلام عليک .نوع گفتارتان نشان ميدهد که برآشفته هستيد . اگر منطقي هستيد و خواهان بحث علمي، عصبانيت و تعصبات معني ندارد . متن روايت واضح است و خودتان هم فرموديد :« ... حضرت عمر رو به سوي حضرت علي مي كنند و مي فرمايند شما هم وقتي ابوبكر به خلافت رسيد اين القاب را به ايشان نسبت داديد كه منظور اينكه نه اين القاب در حق شما صحت دارد و نه در حق ابوبكر و نه در حق اينجانب ... » خوب ! جناب عمر بن خطاب فرمودند اي علي ! وقتي ابوبکر خليفه شد و گفت من جانشين پيامبر هستم ، شما دو نفر او را دروغگو و خائن ناميديد و هنگامي که ابوبکر از دنيا رفت و من ادعاي جانشيني کردم شما مرا نيز دروغگو و خائن ناميديد ! سخن جناب عمر واضح است . ما نيز هيچ غرض ورزي در کارمان نيست ! روايت را نيز قيچي نکرديم بلکه در انتهاي متن ، کل روايت را به صورت کامل بيان کرديم . اگر سخني منطقي براي گفتن داريد ما حاضر به شنيدن هستيم . با تشکر / يا علي